Απάντηση του Διοικητή του Γεν. Νοσοκομείου Φλώρινας σε δημοσίευμα της εφημερίδας ΗΧΩ Φλώρινας

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Σε σχέση με το άρθρο που δημοσιεύθηκε στη στήλη ΗΧΩΒΟΛΕΣ της εφημερίδας ΗΧΩ, εκδόσεως της 21ης Οκτωβρίου 2020, παραθέτω, για την πληρότητα της ενημέρωσης του αναγνωστικού κοινού τα κατωτέρω:

Ως γνωρίζει ή όφειλε να γνωρίζει ο συντάκτης του εν λόγω άρθρου, ο κατεξοχήν ρόλος ενός Διοικητή Νοσοκομείου, με βάση τους κανόνες της επιστήμης και του σύγχρονου management, με πνεύμα λιτής διαχείρισης είναι, ο συντονισμός των υπηρεσιών του Νοσοκομείου, ούτως ώστε, μέσα από συλλογική προσπάθεια, να παρέχονται βέλτιστες και μέγιστες υπηρεσίες υγείας στους πολίτες, ο δε ανωτέρω ρόλος καθίσταται πολύ περισσότερο επιτακτικός, λαμβανομένης υπόψη της επιδημιολογικής κρίσης που έχει παγκοσμίως προκύψει.

Προσωποποιώντας τα ανωτέρω, από την πρώτη ημέρα της από μέρους μου ανάληψης των καθηκόντων του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας «Ελένη Θ.Δημητρίου», επικεντρώθηκα στην επίλυση δυσλειτουργιών και στον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών, συνεχίζοντας και εξελίσσοντας το έργο των προκατόχων μου, επιλέγοντας συνειδητά να τηρήσω διακριτική στάση, από την προβολή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, καθότι είμαι πεπεισμένος ότι η ανάδειξη των παρεχόμενων υπηρεσιών πρέπει να γίνεται με έργα και όχι με λόγια, ούτε με προσωπική προβολή.

Θέλω όμως να καταστήσω σαφές ότι η ανωτέρω στάση έχει να κάνει με την προσήλωση της Διοίκησης, του ιατρικού και του νοσηλευτικού προσωπικού στην παροχή βέλτιστων υγειονομικών υπηρεσιών και όχι στην απομόνωση οποιουδήποτε ήθελε να του παρασχεθεί ενημέρωση, καθότι, από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου κατέστησα σαφές ότι η “πόρτα” του γραφείου μου και όλων εν γένει των διευθυντικών διοικητικών υπηρεσιών του Νοσοκομείου Φλώρινας, ήταν και παραμένει “ανοιχτή” για την παροχή ενημέρωσης σε κάθε πολίτη χωριστά και φυσικά σε όλους όσους επιτελούν με συνέπεια, δια του λειτουργήματός τους, στο έργο της ενημέρωσης του πολίτη.

Σε σχέση με την εθιμοτυπική συνάντηση με τον πανελλήνιο σύλλογο παραπληγικών παραρτήματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ –ΘΡΑΚΗΣ στο ΚΕΦΙΑΠ, καθιστώ σαφές ότι δεν υφίστατο έλλειμμα, μήτε φυσικώς πρόθεση αποσιώπησης ή υποβιβασμού ή υποτίμησης, όπως με εμπάθεια γίνεται αναφορά στο δημοσίευμα της εν λόγω στήλης και τούτο διότι, δύο εργάσιμες μέρες μετά, λάβατε πλήρη ενημέρωση από τον πανελλήνιο σύλλογο παραπληγικών παραρτήματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ, κατά τρόπον ώστε, ελόγισα ότι θα συνιστούσε από μέρους μου υπερβολή, η πολλαπλή αποστολή δελτίων τύπου, που άλλωστε σύμφωνα με τα προδιαλαμβανόμενα, κάθε άλλο παρά συμβάλλει στην εκπλήρωση του σκοπού και του λειτουργήματος που όλοι μας επιτελούμε στο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας.

Εξάλλου και η ανάρτηση στο προσωπικό διαδικτυακό λογαριασμό του Facebook, στον οποίο δυνητικά μπορούν να λάβουν γνώση εκατοντάδες χρήστες αυτού, αποδεικνύει ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση αποσιώπησης του γεγονότος.

Συναφώς, αντιπαρέρχομαι την ευθεία προς το πρόσωπό μου εμπαθή βολή, περί δήθεν απαξίωσης ή υποτίμησης του έργου που προάγει το ΚΕΦΙΑΠ, καθ’ ο μέρος, ο συντάκτης του δημοσιεύματος όφειλε εκ της ιδιότητάς του να γνωρίζει ότι:

(α) Οι κλινικές του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, οι οποίες νοσηλεύουν ασθενείς που χρήζουν αποκατάστασης, παραπέμπουν και ενημερώνουν άμεσα τους ασθενείς, αλλά και το συγγενικό περιβάλλον, για τη λειτουργία του ΚΕΦΙΑΠ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ.

(β) Οι πολίτες της Φλώρινας γνωρίζουν, πολύ καλά το έργο, τόσο του ΚΕΦΙΑΠ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ όσο και του ΚΕΦΙΑΠ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, μέσα από τις λοιπές δράσεις και εκδηλώσεις, στις οποίες είναι πάντα συμμέτοχη η διοίκηση και πάντα υπάρχει δημοσιοποίηση αυτών. Δεν παραλείπουμε σε επετειακές εκδηλώσεις, όπως το ετήσιο μνημόσυνο της Ελένης Δημητρίου, τόσο το 2019 με αφορμή την επαναλειτουργία της παιδιατρικής κλινικής, όσο και το 2020 να προβαίνουμε σε έναν ετήσιο απολογισμό των πεπραγμένων, προς ενημέρωση των συμπολιτών μας, και όλα αυτά βεβαίως παρουσία των Μ.Μ.Ε.

(γ) Οι εργαζόμενοι του ΚΕΦΙΑΠ όσο και οι σύλλογοι ΑΜΕΑ, της περιοχής, με τους οποίους έχουμε πραγματοποιήσει πλειάδα συναντήσεων, γνωρίζουν αναλυτικά τις δράσεις και τις ενέργειές μας, ως προς τις ενίσχυση του προσωπικού στο ΚΕΦΙΑΠ, αλλά και την ενίσχυση με πρόσθετους πόρους, με σκοπό την αύξηση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και βελτίωση των υποδομών.

(δ) Σε συνέχεια αυτού λοιπόν, εκτιμώ ανυπόστατη και υπερβολή την άποψη σας, ότι όλα αυτά έγιναν επειδή δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στο ΚΕΦΙΑΠ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ. Θεωρώ ότι αποτελεί προσωπική σας εκτίμηση, χωρίς τεκμηρίωση, καθώς τα γεγονότα αποδεικνύουν το αντίθετο.

(ε) Το ΚΕΦΙΑΠ εμφανίζει διαχρονικά βελτιωτική τάση και πλέον αποτελεί τη δεύτερη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΟΜΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ στη χώρα, μετά το Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης, κατά τρόπον ώστε, συνιστά αυταπόδεικτο της διαρκούς στήριξης και μέριμνας της Διοίκησης.

Σε σχέση με την αφαίρεση του σχολίου του πρώην βουλευτή Φλώρινας, κυρίου Κωνσταντίνου Σέλτσα, ο συντάκτης του δημοσιεύματος όφειλε εκ της ιδιότητάς του, να γνωρίζει τις βασικές αρχές λειτουργίας του μέσου κοινωνικής δικτύωσης «Facebook» και τούτο διότι, η διαγραφή ενός σχολίου σε μία ανάρτηση, μπορεί να γίνει, είτε από αυτόν που ανήρτησε το σχόλιο, είτε από αυτόν που έχει προβεί στην ανάρτηση και συνεπώς, όφειλε εκ της ιδιότητάς του, εφόσον σκοπός του συντάκτη ήταν η έγκριτη ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού, να ενημερωθεί αναφορικά με το ποιος έχει δυνατότητα να προβεί στη σχετική διαγραφή και εν συνεχεία να προβεί σε σχετική αναφορά, εφόσον θετικώς εγνώριζε το πρόσωπο που πράγματι διέγραψε την ανάρτηση, καθιστώντας σαφές στους αναγνώστες σας, ότι ο διαγράψας το σχόλιο επί της ανάρτησης μου, δεν ταυτίζεται με το πρόσωπό μου.

Συναφώς, λαμβανομένου υπόψη ότι, εκ της ενδελεχούς μελέτης του ανωτέρω δημοσιεύματος, δεν κρίνομαι για το έργο μου, αλλά για την έλλειψη ενημέρωσης του τύπου αναφορικά με την εθιμοτυπική συνάντηση με τον πανελλήνιο σύλλογο παραπληγικών παραρτήματος ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ –ΘΡΑΚΗΣ στο ΚΕΦΙΑΠ, λογίζοντας προσέτι ότι πρώτιστο μέλημα και του ίδιου του συντάκτη του δημοσιεύματος είναι (άλλως θα έπρεπε να είναι) η δημιουργική παρέμβασή του για την ανάδειξη παθογενειών και την υποβολή προτάσεων για την εύρυθμη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, ενδεικτικώς καθιστώ γνωστό ότι:

1. Το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου μας λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο, παρέχοντας οποιαδήποτε  πληροφορία απαιτεί ο συμπολίτης μας, παραπέμποντας όταν απαιτείται  και στον αρμόδιο.

2. Το ηλεκτρονικό site και ιστοσελίδα του νοσοκομείου μας, είναι απόλυτα ενημερωμένη για τις δράσεις τις ενέργειές μας και εμπλουτισμένη με σχετικές πληροφορίες(ώρες- ημέρες λειτουργίας εξωτερικών ιατρείων- εφημερίες ιατρών- νέες ειδικότητες- πρόσληψης και πολλά άλλα) ως προς τη λειτουργικότητα του νοσοκομείου μας.

3. Εκτός από τη δική μου πόρτα,  αλλά και όλων των διοικητικών υπηρεσιών που είναι πάντα ανοιχτές προς ενημέρωση και αναφορά του οποιουδήποτε προβλήματος, από τον εκάστοτε συμπολίτη μας, πλέον λειτουργεί αναβαθμισμένο και εμφανίζεται στο διαδίκτυο το γραφείο ληπτών υπηρεσιών υγείας.

4. Όποτε κρίνει η διοίκηση και το ανώτατο όργανο που είναι το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου, ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας για ζητήματα και θέματα λειτουργικότητας του νοσοκομείου. Είναι γεγονός ότι με αφορμή την πανδημική κρίση, το νοσοκομείο είχε προβεί σε γενικότερη ενημέρωση των συμπολιτών μας, με άνω των δώδεκα δελτίων τύπου.

Επιπρόσθετα σε ότι αφορά την ενημέρωση έχω να σας αναφέρω ότι,  όποτε εκλήθην  για να παράσχω κάποια ενημέρωση δεν αρνήθηκα και  στο πλαίσιο αυτό, είναι η συμμετοχή μου σε ραδιοφωνικές εκπομπές και τηλεφωνικές συνεντεύξεις, αλλά και αντίστοιχα τηλεοπτικές συνεντεύξεις. Επίσης με την ευκαιρία αυτή να αναφέρω ότι με τους θεσμικούς φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δευτέρου βαθμού, διατηρούμε άριστη συνεργασία και συμπόρευση στον αγώνα έναντι της πανδημικής κρίσης. 

5. Ασφαλώς και σε Μεγάλα γεγονότα που χρήζουν ιδιαίτερης ενημέρωσης εκδόθηκαν και πάντα θα εκδίδονται δελτία τύπου. Για θέματα προσλήψεων προσωπικού  και για μεγάλα  διατελούμενα έργα, όπως είναι το ΕΣΠΑ, έχετε λάβει και πάντα θα λαμβάνεται σχετική ενημέρωση.

6. Ιδιαίτερα τα ζητήματα προσλήψεων μόνιμου προσωπικού, υφίστανται διαδικτυακής ενημέρωσης και προβολής από τους αρμόδιους φορείς.

7. Ζητήματα ιατρικής ενημέρωσης, παρέχονται τόσο από τη γραμματεία των εξωτερικών ιατρείων, αλλά και ενίοτε με δελτία τύπου, που  εκδίδονται από τις ίδιες τις κλινικές ( πχ είναι χαρακτηριστικό προ ολίγων μηνών, δελτίο τύπου του σημερινού Ιατρικού διευθυντή, που παρουσίαζε  και προέβαλε το έργο όλου του χειρουργικού τομέα).

8. Πολλά ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των νοσοκομείων, αλληλοκαλύπτονται, από άλλα δελτία τύπου της προϊσταμένης αρχής, είτε του ίδιου του Υπουργείου Υγείας, αλλά και του ΕΟΔΥ.  Εξάλλου είναι γνωστό ότι  το κύριο βάρος και ευθύνη, της απόλυτης και ορθής ενημέρωσης, για τα δρώμενα των νοσοκομείων και ιδιαίτερα την επιδημιολογική κατάσταση, τοπικά αλλά και ευρύτερα περιφερειακά, φέρει ο ΕΟΔΥ, το Υπουργείο Υγείας και η αρμόδια Υγειονομική Περιφέρεια.

9. Επίσης σε πολλά γεγονότα και δρώμενα στα οποία εμπλέκεται και το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, έχουν εκδοθεί αντίστοιχα Δελτία Τύπου, προς ενημέρωση του κοινού, από τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς.

10. Την πεμπτουσία στην ενημέρωση, αποτελεί  η ΔΙΑΥΓΕΙΑ  η οποία δημιουργήθηκε με το νόμο 3861/2010 και αποσκοπεί στη δημοσίευση στο διαδίκτυο, σε ένα κεντρικό ιστότοπο, αποφάσεων των κυβερνητικών οργάνων και της διοίκησης. Είναι γεγονός ότι όλες οι αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, που αποτελεί το ανώτατο όργανο διοίκησης του συγκεκριμένου φορέα, αναρτώνται στη Διαύγεια. 

Κατόπιν όλων των ανωτέρω είναι γεγονός, ότι ο πολίτης της χώρας μας αλλά και ιδιαίτερα της Π.Ε Φλώρινας, γνωρίζει με ακρίβεια μέχρι και το τελευταίο ευρώ, που αποτελεί κρατικό έσοδο, που, πως και με ποιον τρόπο δαπανάται. Επίσης εκλαμβάνει την ενημέρωση που του χρειάζεται, προκειμένου να έχει την απαιτούμενη πληροφορία, ως αποδέκτης υπηρεσιών υγείας, προκειμένου να  εξυπηρετηθεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο, σε ότι αφορά το Γ.Ν.Φ.

Υπό την ιδιότητά μου, του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, είμαι στη διάθεση του συντάκτη του εν λόγω δημοσιεύματος, προκειμένου, εφόσον πράγματι το επιθυμεί, να ενημερωθεί περεταίρω για την υλοποίηση του σχεδιασμού του έργου του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας.



Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.5
4.5 rating
4.5 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 784 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό9%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό8%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up