Μ.Μ.Ε. (μη-μη-έε)

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Στις δημοκρατίες η ενημέρωση των πολιτών είναι απαραίτητο στοιχείο δημοκρατίας. Η γενική διατύπωση δεν αρκεί. Η ενημέρωση είναι δημοκρατική όταν είναι αντικειμενική, όταν παρουσιάζει τα πολιτικά γεγονότα χωρίς διακρίσεις μεταξύ των κομμάτων, χωρίς αποσιωπήσεις και διαστρεβλώσεις. Πως ο πολίτης προσλαμβάνει την πληροφορία-ενημέρωση από τα μέσα ενημέρωσης (Μ.Ε.), τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, διαδίκτυο (τα ονομάζουμε λανθασμένα Μ.Μ.Ε, μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τι σημαίνει Μαζική Ενημέρωση; θεωρούμε ότι όλα είναι μάζα;)

Πίσω από τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης είναι μεγαλο-ιδιοκτήτες, άνθρωποι του κεφαλαίου, άνθρωποι που έχουν μεγάλα συμφέροντα, που προσπαθούν μέσα από τα δικά τους Μέσα να χειραγωγήσουν πολιτικά τον ελληνικό λαό. Αυτοί οι ιδιοκτήτες έχουν στην κατοχή τους μεγάλες ή μικρές επιχειρήσεις και ¨απολαμβάνουν” μιας ιδιότυπης ασυλίας σε περιπτώσεις οικονομικών σκανδάλων και παρατυπιών.

Οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών καναλιών ενώ οφείλθουν να πληρώσουν το 2020 την ετήσια οφειλή τους επειδή χρησιμοποιούν συχνότητες κρατικές, εισέπραξαν αρκετά ευρουλάκια (λίστα Πέτσα) για διαφήμιση της προστασίας από τον κορωνοϊό. Θα μπορούσαν αυτοί οι λεφτάδες και “υπερπατριώτες” (είμαστε ότι δηλώνουμε – ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ), να παράσχουν την ενημέρωση για την πανδημία δωρεάν, έστω για έναν μήνα. Πόσο θα τους κόστιζε; Ας κάνουν μια προσφορά στον ταλαιπωρημένο από μνημόνια και πανδημία λαό. Αλλά που τέτοια αγιοσύνη. Μόνο μεγάλους σταυρούς!

Για να δούμε ποιά είναι η δημοσιογραφική συμπεριφορά των δημοσιογράφων. Οι περισσότεροι στις πρωινές πολιτικές εκπομπές λειτουργούν ως εξαρτημένοι από την κυβέρνηση. Ο δημοσιογράφος δικαιούται να έχει πολιτική άποψη, ακόμα και κομματική ένταξη. Όμως στην τηλεόραση οφείλει να κρατάει αντικειμενικότητα και να κρατάει ίσες αποστάσεις μεταξύ των προσκεκλημένων πολιτικών. Δεν μας ενδιαφέρει η άποψη στα συζητούμενα. Ο ρόλος του είναι να κάνει ερωτήσεις σκληρές ισοτίμως.

Οι δημοσιογράφοι στις εφημερίδες γράφουν προσωπικές απόψεις (προτιμώ τις εφημερίδες). Και εδώ όμως αρκετοί (όχι πάντα όλοι), ενεργούν διατεταγμένα. Οι νέοι δεν αγοράζουν εφημερίδες – γι’αυτό έχουν μικρή κυκλοφορία. Ενημερώνονται από το διαδίκτυο, έχουν γρήγορη πρόσβαση στην πληροφορία, όμως το διαδίκτυο πασάρει πολλά ψευδή.

Προσωπικά λέω “μπράβο” στην αφεντιά μου που είμαι σκράπας σε αυτά τα διαδικτυακά. Βρίσκω χρήσιμο να σας μεταφέρω ένα μικρό κείμενο από την Εφημερίδα των Συντακτών του Δημήτρη Κανελόπουλου, τα συμπεράσματα δικά σας:

Σταματούν να βλέπουν τα δελτία ειδήσεων – Συγκρίνοντες την τηλεθέαση των κεντρικών δελτίων ειδήσεων φέτος και πέρσι βλέπουμε μια πτώση, ειδικά στις νεαρές ηλικίες, που φτάνει το 50%. Σχεδόν ένας στους τρεις τηλεθεατές, δηλαδή, εγκατέλειψαν την τηλεοπτική ενημέρωση. Ο ALPHA από 24,4% πήγε στο 15,9%. Το STAR από 17,3% στο 13,4%. Ο ΣΚΑΊ από 15,9% στο 8,2% (έχασε τους μισούς τηλεθεατές του!). Ο ΑΝΤ1 από 14,6 στο 7% (συνήθως η πτώση δεν είναι τόσο μεγάλη). Το MEGA από 6,2% στο 6,9%. Το OPEN από 4,7% ανέβηκε στο 9,4%. Η ταλαίπωρη ΕΡΤ1 από 4,6% καταβαραθρώθηκε στο 2,5%.”

ΥΓ: Γιατί τόση καούρα για τα κομμωτήρια και τα κέντρα περιποίησης νυχιών; Τα μαγαζιά εστίασης και οι καφετέριες κλειστά. Τι θα μας πείραζε αν μεγαλώνανε λίγο τα νύχια μας; Θα ξυνόμασταν καλύτερα…

Θανάσης Γερμανίδης

Θανάσης Γερμανίδης


Φανή Ρίζου - Δικηγόρος

Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.5
Rated 4.5 out of 5
4.5 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 876 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό9%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό8%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up