Ο Ιησούς και ο Άκτιστος Πατέρας Του (Γράφει ο ερευνητής-συγγραφέας Ιωάννης Ευθυμιάδης)

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Υπάρχει μια ισορροπημένη αρμονία εξελίξεων των γεγονότων στο λειτουργικό σύμπαν χωρίς την παρέμβαση μιας (ανωτέρας δύναμης). Ένα γεγονός που δεν μπορεί να γίνεται κατανοητό σε εμάς τους ανθρώπους με ποιο τρόπο θα μπορούσαμε να το αποδεχτούμε; Με τη γνώση, πίστη ή θέληση. Η θεία πρόνοια μπορεί σε οποιαδήποτε στιγμή να παρεμβαίνει στη φύση; Φυσικά και όχι, τότε τι νόημα θα είχε η ζωή. 

Στο [ΚΕΦ. β’.] της Γένεσης μας λέει: (Και ευλόγησε ο Θεός την ημέρα την έβδομη και αγίασε αυτήν, διότι εν αυτή ανεπαύθη από πάντων των έργων αυτού, τα οποία έκτισε και έκαμε ο Θεός).

Ανεπαύθη από πάντων των έργων αυτού τα οποία έκτισε και την έβδομη ημέρα έκατσε να ξεκουραστεί; Η δημιουργία της έμπνευσης και η τελειότητα  των πάντων, της νόησης και της λογικής, δεν χρειάστηκε να επέμβει ξανά, όλα μπήκαν στο αέναο δρόμο της εξέλιξης.

Εάν ο Θεός χρειαζόταν να επεμβαίνει κάθε τόσο στο έργο του, τότε θα μιλούσαμε για μια ατέλεια, η οποία δεν υφίσταται.

Όπως και για το μυστήριο της γέννησης του Ιησού, τι ακριβώς μπορεί να έχει συμβεί πραγματικά;

Κάντε λίγο υπομονή, να ξεκινήσουμε πρώτα από το πρώτο κεφάλαιο της Γένεσης.   

“ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΤ`ΕΙΚΟΝΑ ΗΜΕΤΕΡΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘ`ΟΜΟΙΩΣΙΝ…”

Αυτό εδώ είναι το πρώτο αρχικό (δύσκολο) κομμάτι ερμηνείας, όσον αφορά την μεταφορική έννοια ή όχι, (κατ’ εικόνα ημετέραν και καθ’ ομοίωσιν).

Ο πρωτόπλαστος Αδάμ (Adamah) ήταν το δημιούργημα Θεού κατ’ εικόνα του. Ποια είναι η “εικόνα” του Θεού που τον Αδάμ τον έκανε σαν τον εαυτόν του; Πως θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε πραγματικά, ώστε να ερμηνεύσουμε αντικειμενικά την έννοια της εικόνας του Θεού;

Για να υπάρχει ουσιαστική κατάληξη η εικόνα του Θεού είναι κτιστή ή άκτιστη; Δηλαδή η εικόνα του είναι ορατή ή αόρατη και όχι αυτό που νομίζουμε η που επιθυμούμαι.

Έτσι ο Θεός δημιούργησε  τον Αδάμ κατά την δική του αόρατη και αιθέρια (εικόνα). Μετά από την εικόνα πάμε στην ομοίωση, που η ομοίωση του Αδάμ σημαίνει ότι είχε την ίδια Θεϊκή ουσία. Ο Θεός με την ερμαφρόδιτη ουσία, του (αρσενικοθήλυκου) γέννησε πνευματικά το είδωλό του κατ’ εικόνα και ομοίωση τον λεγόμενο Αδάμ, ο οποίος (κατοικείτο) σαν αρχή στον αιθέριο κόσμο του Θεού (παράδεισο).

Ο Αδάμ πλέον με την ερμαφρόδιτη ουσία βρισκόταν μόνος του στοn (παράδεισο) με βάση τις γραφές.

Κεφ.β’ “Και επέβαλε Κύριος ο Θεός έκστασιν επί τον Αδάμ, και εκοιμήθη και έλαβε μίαν εκ των πλευρών αυτού και έκλεισε με σάρκα τον τόπον αυτής”. Με αυτό τον τρόπο όπως αναφέρεται στις γραφές  δημιουργήθηκε η Εύα (Hawwah).

Η πρώτη δημιουργία του Θεού ήταν ο αιθέριος κόσμος των αγγέλων του (παραδείσου) κατ’ εικόνα και ομοίωσή του. Σε αυτό τον κόσμο δημιούργησε και τον Αδάμ. Η δεύτερη δημιουργία του ήταν να ποιήσει τον υλικό κόσμο.

Η δημιουργία της Εύας δεν ήταν παρά η διάσπαση του ερμαφρόδιτου (αρσενικοθήλυκου) Αδάμ, σε άρρεν και θήλυ η λεγόμενη (υλική πτώση τους).

Αργότερα με την εξέλιξη της φύσης δοκίμασαν και το απαγορευμένο (μήλο) δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού.

Η μεταφορική έννοια του  (μήλου) ήταν η σεξουαλική πράξη, όπου με την (γεύση) της πράξης, άνοιξαν οι οφθαλμοί τους (συνείδηση). Η υλική πλέον πτώση τους έφερε και τον θάνατο, (ακμή-πτώση-παρακμή).   

Υπάρχουν δυο τρόποι γέννησης, ο ένας τρόπος είναι ο ερμαφρόδιτος (αρσενικοθήλυκος) πνευματικός Θεϊκός τρόπος και ο άλλος είναι ο γνωστός υλικός τρόπος άρρεν και θήλυ…

Ας γυρίσουμε στο μυστήριο, της γέννησης του Ιησού από την μητέρα του Μαριάμ.

Η Μαριάμ ήταν παιδί της Άννας και του Ιωακείμ. Από πολύ μικρή ηλικία την πήγανε στο γνωστό τότε (ιερατείο) ναό του προφήτη Ζαχαρία. Έκατσε αρκετά χρόνια στο ναό όπου έχει μυηθεί τα μυστήρια της πνευματικότητας σε μέγιστο βαθμό. Όταν είχε τελείωσε ο κύκλος του μυστηρίου έφυγε από τον ναό για να ολοκληρώσει τον μυστικό στόχο.  

Η πνευματική σύλληψη του Ιησού

Ο αρχιερέας Ζαχαρίας σαν προφήτης έχει προβλέψει την πνευματική σύλληψη και γέννηση του Ιησού από την παρθένο Μαριάμ. Με τον ίδιο τρόπο όπως αναφέρεται στις γραφές, ότι ο Θεός επέβαλε σε έκστασιν τον Αδάμ και εκοιμήθη, όπου προήλθε η διάσπασή του.

Έτσι και η παρθένος Μαριάμ (Μαρία) ήρθε σε ένα υπέρτατο πνευματικό θαυμασμό (έκστασιν) μέσο διαλογισμού (προσευχής) και εκοιμήθη. Τώρα συνέβη ακριβώς το αντίθετο με τον Αδάμ. Εκείνη την στιγμή δημιουργήθηκε η επανένωση των δύον αντιθέτων άρρεν – θήλυ σε ερμαφρόδιτη κατάσταση όπου ολοκληρώνεται η πρώτη πνευματική Θεϊκή σύλληψη.

Εφόσον η παρθένος Μαρία δεν είχε την Θεϊκή εικόνα και ομοίωση όπως ο Αδάμ, η πνευματική σύλληψη ολοκληρώνεται σε υλική γέννηση του Ιησού.  Υπό αυτή την έννοια τον Ιησού τον χαρακτηρίζουν παράλληλα Θεό και  άνθρωπο!

Ιωάννης Ευθυμιάδης



Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.5
4.5 rating
4.5 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 753 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό10%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό7%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

7 σκέψεις σχετικά με το “Ο Ιησούς και ο Άκτιστος Πατέρας Του (Γράφει ο ερευνητής-συγγραφέας Ιωάννης Ευθυμιάδης)

  • 02/08/2020, 18:21
    Permalink

    Βλήμα είσαι εσύ και τηλεκατευθυνομενο!!
    Αν δεν μπορείς να καταλάβεις κάποια πράγματα παιξτο Κινέζος και μην σχολιάζεις

    Σχολιάστε
    • 12/08/2020, 12:26
      Permalink

      Όπως σου έχω πει πάτερ Γεώργιε τα σχόλια με σύνδεσμο κρατούνται προς έλεγχο επειδή δεχόμαστε πολλά σχόλια σπαμ. Δημοσιεύονται όλα τα ευπρεπή σχόλια αλλά δεν νομίζω ότι αυτοί που ενδιαφέρονται να διαβάσουν το συγκεκριμένο άρθρο έχουν κάτι να κερδίσουν από το μπλογκ απολογητικά…

      Σχολιάστε
      • 16/08/2020, 21:34
        Permalink

        επειδή έγραψε αυτό: “Αν δεν μπορείς να καταλάβεις κάποια πράγματα παιξτο Κινέζος και μην σχολιάζεις”

        γι’αυτό τον παρέπεμψα στο μπλογκ μου…για να καταλάβει κάποια πράγματα και να το παίξει κινέζος και να μην σχολιάζει…

        Σχολιάστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up