Ο πνευματικός άνθρωπος Ιησούς (του συγγραφέα-ερευνητή Ιωάννη Ευθυμιάδη)

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Η γέννηση, η σταδιοδρομία του Ιησού μέχρι τα 30 του χρόνια και τα  συμβολικά γεγονότα  των παθών του.

Θρησκεία, μια ελεύθερη εσωτερική αναζήτηση κάθε ανθρώπου προς το άγνωστο. Δόγμα θρησκείας μια δέσμευση εσωτερικής αναζήτησης με κανόνες και περιορισμούς προς το άγνωστο. Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να πράξει με την περιορισμένη αντίληψή του, αυτό που νομίζει, όπου αργότερα η κρυστάλλωσή του γίνεται αδιάσπαστη.

Η πραγματικότητα μιας αλήθειας βγαίνει πάντα μέσα από την αμφισβήτηση, όπου η αμφισβήτηση είναι μια τάση λογικής προς την αλήθεια. Σίγουρα κάποιοι ισχυρίζονται το “πίστευε και μη ερεύνα”  και κάποιοι άλλοι το  “ερευνάται τας γραφάς”.

Τα πράγματα είναι τόσο απλά για την πραγματικότητα της αλήθειας αρκεί να μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε σωστά και να εφαρμόσουμε κατά γράμμα την συμβολική διδασκαλία του Ιησού. Η πραγματική διδασκαλία του Ιησού έγινε μόνο στους μαθητές του για τρία 3 χρόνια περίπου.

Ας πάμε να αναλύσουμε προσεκτικά τα  ιστορικά γεγονότα του Ιησού τα οποία δεν έχουν καταγραφεί, από την παιδική του ηλικία και μετά. Από ότι γνωρίζουμε μέχρι τα 12 δώδεκα χρόνια του περίπου έγιναν κάποιες ιστορικές αναφορές για τον Ιησού και ξαφνικά μετά από τα 12 δώδεκα  χρόνια μέχρι τα 30 τριάντα του, για 18 δεκαοκτώ χρόνια περίπου δεν καταγράφηκε ούτε ένα ιστορικό γεγονός, σαν να μην υπήρχε.  

Έχουν γράψει πολλά και διάφορα για τον Ιησού όπως για παράδειγμα κάποιοι αναφέρουν ότι πήγε στης Ινδίες. Στο διάστημα αυτό επισκέφτηκε διάφορες φιλοσοφικές σχολές, έμαθε την τέχνη των φακίρηδων κ.λπ. Άλλοι πάλι αναφέρουν ότι πήγε σε βουδιστικές σχολές (μοναστήρια) και όταν (ολοκληρώθηκε) πνευματικά επέστρεψε πάλι στη Ναζαρέτ κ.α.  

Φυσικά τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει, είναι (τεχνάσματα) ή αν θέλετε κάποιες προσωπικές αρνητικές δικαιολογίες οι οποίες δεν προσεγγίζουν την λογική στο πρόσωπο του Ιησού.

Από την άλλη πλευρά πάλι, των θεολόγων, αναφέρεται ότι είχε μια λιτή (απλή) ζωή και βοηθούσε τον πατέρα του στο ξυλουργείο. Με βάση το νόμο που επικρατούσε τότε, έπρεπε να κλείσεις  τα 30 τριάντα σου χρόνια πρώτα και μετά θα μπορούσες ελεύθερα να εκφράσεις την γνώμη σου στο κοινό.

Επίσης και αυτός ο ισχυρισμός δεν προσεγγίζει μια λογική εξήγηση. Μιλάμε πάντα για τον πνευματικό άνθρωπο Ιησού. Ο Ιησούς γεννήθηκε για ένα σκοπό και μόνο, να μας διδάξει εμάς τους ανθρώπους μέσω των μαθητών του την ελεύθερη εσωτερική πνευματική αναζήτηση που ολοκληρώνεται σε μια προσεγγιστική θέωση.

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ

Θα σας αναφέρω μερικά σημεία διδασκαλίας. Το πρώτο σημείο  διδασκαλίας του Ιησού ήταν να αποβάλλουμε τα πάθη και τις αδυναμίες μας μέσω μιας ασκητικής ζωής. Εδώ ακριβώς είναι και το ζητούμενο, που ήταν ο Ιησούς στο διάστημα αυτό;

Ο Ιησούς σαν πνευματικός άνθρωπος στη Γή είχε την θέληση να αναπτύξει την εσωτερική πνευματική αναζήτηση προς τον Θεό. Έτσι άρχισε την ασκητική του ζωή  για 18 δεκαοκτώ χρόνια περίπου. Αυτή τη διδασκαλία του Ιησού την εφαρμόζουν και σήμερα στο Άγιο Όρος κάποιοι μοναχοί, οι λεγόμενοι ασκητές.

Όταν ο Ιησούς ολοκλήρωσε σε μέγιστο βαθμό την πνευματική του θέωση επέστρεψε στην καθημερινότητα της ζωής για να ξεκινήσει την διδασκαλία στους μαθητές του. Πριν ξεκινήσει την διδασκαλία του ο Ιησούς έπρεπε να βαπτιστεί. Τι νόημα έχει η βάπτιση και ποιο είναι το μυστήριο της βάπτισης; Γιατί ο Ιησούς δεν βαπτίστηκε μικρός και βαπτίστηκε μεγάλος; Όλα αυτά έχουν αναμφισβήτητα την δική τους λογική απάντηση.

Βάπτιση σημαίνει ταύτιση, (βαπτίζω) ταυτίζω, εξομοιώνω κάτι με άλλο. Η ημέρα των Θεοφανίων που βαπτίζεται ο Ιησούς, ταυτίζεται με την παρουσία της Αγίας Τριάδος και ο πνευματικός άνθρωπος Ιησούς παίρνει την Θεϊκή τριαδική ομοίωση. Ο Ιησούς από εκείνη την στιγμή  γίνεται τρισμέγιστος. Κατείχε δηλαδή τις 3 τρείς θεϊκές χάρες,  την χάρη της σοφίας της μαγείας και της αλχημείας.   

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

Μετά την βάπτιση στον Ιορδάνη ποταμό από τον Ιωάννη τον Πρόδρομο, ξεκίνησε πλέον σαν Θεάνθρωπος να επιλέξει έναν-έναν τους 12 δώδεκα μαθητές του για να ολοκληρώσει την παραδειγματική διδασκαλία του. Το πρώτο πράγμα που έκανε ο Ιησούς στους μαθητές του ήταν η κάθαρση από τα πάθη και τις αδυναμίες τους.

ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ

Τι σήμαινε αυτή η συμβολική πράξη του Ιησού; Φυσικά όχι την ταπείνωσή του μπροστά στους μαθητές από ότι δικαιολογούν και  γράφουν για αυτήν την συμβολική πράξη του Ιησού. Ο Ιησούς ήταν ταπεινός από την γέννησή του και δεν χρειαζόταν να το αποδείξει μπροστά στους μαθητές του, τότε αυτό θα έδειχνε κάποια αδυναμία του.

Αυτή η πράξη προς ττους μαθητές του, το πλύσιμο των ποδιών είχε την σημασία της κάθαρσης του σώματός τους από τα πάθη τους και τις αδυναμίες. Αυτή ήταν η πρώτη κάθαρση του σώματος ενώ η δεύτερη κάθαρση της ψυχής  τους από τον Ιησού έγινε στον μυστικό δείπνο.

Αυτός ήταν ο συμβολισμός του μυστικού δείπνου στους 11 έντεκα μαθητές του. Έτσι ώστε μετά τη σταύρωση του Ιησού με τη χάρη του να συνεχίσουν τον λόγο και τη διδασκαλία του στους ανθρώπους της οικουμένης.

ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

Τι είναι το θαύμα για μας τους ανθρώπους; Είναι κάτι το (ανεξήγητο) η (παράδοξο), ένα γεγονός πέραν της αντίληψή μας που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε, αυτό το θεωρούμε θαύμα.

Ο τρισμέγιστος Θεάνθρωπος Ιησούς δεν αμφισβητείαι ότι κατείχε την Θεϊκή σοφία, περπάτησε πάνω στη θάλασσα ή ανέστησε ακόμη και άνθρωπο, κατείχε την Θεϊκή μαγεία. Στον γάμο της Κανά μεταστοιχείωσε το νερό σε κρασί, κατείχε την Θεϊκή αλχημεία. Ποια ήταν η πραγματική διδασκαλία του Ιησού; Μήπως είναι καταγεγραμμένη στα απόκρυφα ευαγγέλια;

Ιωάννης Ευθυμιάδης

Ιωάννης Ευθυμιάδης – Συγγραφέας – Ερευνητής



Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.6
4.6 rating
4.6 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 738 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό10%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό7%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

One thought on “Ο πνευματικός άνθρωπος Ιησούς (του συγγραφέα-ερευνητή Ιωάννη Ευθυμιάδη)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up