Πως καλύπτω δωρεάν τρείς σημαντικές μου ανάγκες (Γράφει η Μαρία Σκαμπαρδώνη)

Κοινοποίησε στους φίλους σου ή στο κοινό σου...:

“Money makes the world go around’’ λέει το δημοφιλές ξενικό άσμα δηλαδή το χρήμα κινεί τον κόσμο.

Και ίσως να έχει και δίκιο, αφού στη σύγχρονη κοινωνία, το χρήμα θεωρείται το κυριότερο μέσο ανταλλαγής και απόκτησης βασικών αγαθών. Χωρίς αυτό, η κοινωνία, το Κράτος και ο ίδιος ο άνθρωπος, βρίσκονται σε μεγάλη δυσχέρεια.

Ωστόσο, παρά τη σύγχρονη εξιδανίκευση του χρήματος ως το βασικό μέσο για την κάλυψη αναγκών, μπορούμε να πούμε πως σημαντικά δώρα της ζωής παρέχονταν και θα παρέχονται για πάντα δωρεάν. Από τον ήλιο, μέχρι την αγκαλιά και το χάδι.

Για εμένα, είναι τρεις οι σημαντικές ανάγκες στην καθημερινότητά μου. Είναι το διάβασμα, η γυμναστική και το φαγητό.

Παραθέτω μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορώ να καλύπτω δωρεάν αυτές τις τρεις ανάγκες μου.

Διάβασμα: Αν είσαι βιβλιοφάγος και στεναχωριέσαι επειδή δεν έχεις χρήματα πολλά να διαθέτεις για αγορά βιβλίων, μη στεναχωριέσαι. Υπάρχει λύση. Μπορείς να εγγραφείς στη δημοτική βιβλιοθήκη της περιοχής σου, να δανείζεσαι διάφορα βιβλία και να αποκτήσεις και κάρτα μέλους. Εκτός της δημοτικής βιβλιοθήκης, πλέον υπάρχουν και μικρά κουτιά χαριστικής βιβλιοθήκης σε πολλές περιοχές, όπου πολλοί τοποθετούν βιβλία που δε θέλουν πια. Εμένα προσωπικά, η χαριστική βιβλιοθήκη με βοήθησε να αποκτήσω πολλά βιβλία που ήθελα να αγοράσω, μέχρι λεξικά ξένων γλωσσών και διηγήματα.

Γυμναστική: Εκτός του οικονομικού θέματος, η σύγχρονη υγειονομική κατάσταση δεν καθιστά τόσο ασφαλή την άθληση σε έναν εσωτερικό χώρο γυμναστηρίου. Τι μπορούμε να κάνουμε; Μπορούμε να βρούμε διάφορα προγράμματα γυμναστικής στο Διαδίκτυο ή σε ένα στρώμα γυμναστικής στο σπίτι μας να κάνουμε καθημερινά διάφορες ασκήσεις, όπως κοιλιακούς, ραχιαίους και ανοίγματα. Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν πλέον τα αθλητικά πάρκα σε κάθε περιοχή με όργανα γυμναστικής στα οποία μπορεί κάποιος να αθληθεί δωρεάν και σε ελεύθερο χώρο. Μεγάλη προσοχή στις ανάγκες του σώματός μας, αφού σε αυτό τον τρόπο άθλησης, δεν υπάρχει κάποιος ειδικός γυμναστής να μας επιτηρεί. Δεν πιέζουμε τον εαυτό μας υπερβολικά, κάνουμε παύσεις ανάμεσα στις ασκήσεις, βεβαιωνόμαστε πως είμαστε υγιείς.

Διατροφή: Μπορείς να μάθεις να αποθηκεύεις διάφορα λαχανικά σε γυάλινα βάζα τα οποία διατηρούνται αρκετό καιρό, προσθέτοντας λίγη ζάχαρη, ζεστό νερό, αλάτι και ξύδι, ώστε να κλείσουν αεροστεγώς.  Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με φρούτα, τα οποία θα τα έχεις για να κάνεις φρουτοσαλάτες. Το ίδιο μπορείς να κάνεις και με αυγά, με φασόλια, με σάλτσα ντομάτας, αρκεί να έχουμε βράσει πρώτα τα βάζα και να τα έχουμε αποστειρώσει. Και έτσι, μπορούμε να έχουμε δικά μας τρόφιμα, χωρίς κόστος και χωρίς να φοβόμαστε τι θα φάμε όταν δεν έχουμε χρήματα για σούπερ μάρκετ.

Υπάρχουν τρόποι να καλύπτεις τις ανάγκες σου. Ψάξε και θα τους βρεις.

Μαρία Σκαμπαρδώνη

Μαρία Σκαμπαρδώνη

ΗΧΩΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ
Αικατερίνη Ρίζου

Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.5
Rated 4.5 out of 5
4.5 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 960 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό10%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό7%


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.