Το άνοιγμα των σχολείων (του Θανάση Γερμανίδη)

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Η λέξη “μάσκα” έχει μπει στο λεξιλόγιο μας ως κάτι σωτήριο (η “άγια” μάσκα). Είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο προστασίας από τον κορωνοϊό. Τα άλλα είναι η τηρούμενη απόσταση (1,5 με 2 μέτρα), από τους συνανθρώπους μας, το συχνό πλύσιμο των χεριών, ο εξαερισμός των χώρων κατοικίας (βλέπετε; Θα πάρω πτυχίο επιδημιολόγου).

Στις 14 Σεπτεμβρίου άνοιξαν τα σχολεία. Ρώτησα τα εγγόνια μου (τέσσερα) αν χάρηκαν και όλα μου είπαν ναι. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να ανοίξουν στις 7 Σεπτεμβρίου, διότι τα παιδιά ήταν έξω στα πάρκα και τις πλατείες χωρίς μέτρα προφύλαξης.

Δημιουργήθηκε ένα θέμα με τη χρήση της μάσκας από τους μαθητές, κυρίως των δημοτικών σχολείων. Υπήρξαν γονείς που δεν επέτρεψαν στα παιδιά τους να φορέσουν τη μάσκα. Προβληματίζομαι αν είναι αναφαίρετο δικαίωμα τους. Αν δεν φορέσει το παιδί τους τη μάσκα μπορεί να μεταδόσει την ίωση ή να υποστεί τη μόλυνση. Νομίζω ότι διαπράττουν μιας διαβάθμισης αδίκημα, αφού θέτουν σε κίνδυνο την υγεία τη δικιά τους, των παιδιών τους αλλά και των συμμαθητών τους.

Έχουν προκύψει εξίσου σοβαρά προβλήματα στα σχολεία. Επειδή σε πολλά σχολεία, ιδίως σε παλαιά κτήρια δεν επαρκούν οι αίθουσες, ώστε να υπάρχει αραίωση των μαθητών. Το Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους δημάρχους δεν έκαναν προσπάθεια να βρεθούν αίθουσες. Μπορούσαν να βρεθούν ακόμη και αίθουσες που χρησιμοποιεί η Εκκλησία για τα κατηχητικά.

Τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών διαμαρτύρονται για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών. Επειδή έκανα 34 χρονάκια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ξέρω ότι με όλες τις κυβερνήσεις, υπήρχε αυτό το πρόβλημα και υπήρχαν χρόνια που τοποθετούνταν αναπληρωτές εντός του Νοεμβρίου. Αυτό σημαίνει απώλεια διδακτικων ωρών.

Αυτό δεν στεναχωρεί τους μαθητές του Λυκείου. Γι’αυτό και δεν διαμαρτύρονται. Στα κρίσιμα μαθήματα, ανάλογα με την κατεύθυνση που επιλέγουν, κάνουν φροντιστήρια και ιδιαίτερα, οπότε η Παιδεία γίνεται πιο δωρεάν παιδεία…

Ένα σοβαρό και κρίσιμο σημείο είναι τι θα γίνεται όταν ένας ή δυο μαθητές εμφανίσουν συμπτώματα κορωνοϊού. Η οδηγία του Υπουργείου λέει να μπαίνουν σε κενή αίθουσα (αν υπάρχει), να ειδοποιούνται οι γονείς, για να πάρουν τον μαθητή. Όταν απομονώνεται ο μαθητής και καταλάβει ότι μπορεί να έχει μολυνθεί, είναι φυσικό να τρομοκρατηθεί.

Χρειάζεται καθησυχαστική, ενθαρρυντική αντιμετώπιση. Όλοι μα όλοι ευχόμαστε να πάνε καλύτερα οι εξελίξεις με τον κορωνοϊό. Καλές οι ευχές και οι Αγιασμοί στα σχολεία, όμως έτσι δεν λύνεται κανένα πρόβλημα.

Χρειάζονται στοχευμένα μέτρα από την Πολιτεία. Καλή Σχολική Χρονιά.

Θανάσης Γερμανίδης

Θανάσης Γερμανίδης



Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.5
4.5 rating
4.5 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 753 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό10%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό7%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up