Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι (Του Κων/νου Τζέκη)

Κοινοποιώντας δείχνεις το ενδιαφέρον σου...

Τώρα τελευταία είμαι πολύ χαρούμενος και τη χαρά μου αυτή θέλω να την μοιραστώ μαζί σας. Ύστερα από τις μαύρες μέρες της απομόνωσης, τις ατέλειωτες ώρες σε τέσσερα ντουβάρια, επιτέλους λίγη ανάσα ελπίδας.

Πιθανά πηγή της χαράς μου, μάλλον, θα πρέπει, να είναι η πτώση των τιμών στα Σούπερ Μάρκετ. Κυριολεκτικά όχι στην τσέπη του καταναλωτή αλλά στις διαφημίσεις τους. Ανοίγεις την τηλεόραση και ακούς. Σαράντα τα εκατό φτηνότερα το σαμπουάν, πενήντα τα εκατό φτηνότερα τα καλλυντικά μαλλιών, τριάντα τα εκατό φτηνότερα τα μανταλάκια. Κι αγαλλιάζει η ψυχή μου και μαζί μου, του κάθε καταναλωτή.

Σκέφτομαι ότι οι επιχειρήσεις θα θέλησαν να βοηθήσουν τον χειμαζόμενο λαό, που έτσι και αλλιώς περνάει δύσκολα. Όμως ύστερα από την ελάχιστη περίοδο χαράς, έρχονται οι δισταγμοί. Είναι τόσο χαρούμενα τα πράγματα και αισιόδοξα; Ψάχνοντας περισσότερο καταλήγεις σε τραγικά συμπεράσματα.

Πουθενά δεν θα βρεις διαφήμιση για το λάδι που  παραμένει στάσιμη η τιμή του, αν δεν ανέβηκε, τώρα που το λάδι είναι όλο στα χέρια των εμπόρων και η καινούργια παραγωγή ακόμα αργεί, πουθενά δεν θα βρεις τιμές για τα κηπευτικά που η ντομάτα κατακαλόκαιρο ακόμα τριγυρίζει πάνω από το ευρώ, πουθενά για τα ψάρια, το μοσχάρι και γενικά διάφορα είδη τροφίμων, που έχουν μεγάλη κατανάλωση λόγω της αναγκαιότητας των προμηθευτών και που κυριολεκτικά έχουν ξεφύγει σε τιμές απλησίαστες.

Το ερώτημα είναι τι κάνουμε εμείς και πως αντιστεκόμαστε και βέβαια τι κάνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες προστασίας του καταναλωτή και οι υπηρεσίες του αρμόδιου Υπουργείου.

Όταν η διαφήμιση αναφέρει ότι το τάδε προϊόν πωλείται πενήντα τα εκατό φθηνότερα, πρέπει να αναφέρεται η τελική τιμή πώλησης για μην είναι παραπλανητική η διαφήμιση. Διαφορετικά υπάρχει τεράστια απόκλιση από τη σωστή ενημέρωση και οι αρμόδιοι τρέχουν στο ωτορινολαρυγγολόγο γιατί από τις βουτιές βούλωσαν τα αυτιά τους.

Επίσης όταν αναφέρει ο διαφημιστής, “τόσο φθηνότερα”, θα πρέπει να μας πει κάποιος ποιός καθόρισε την τιμή πώλησης, ώστε με τις εκπτώσεις να είναι τόσο φθηνότερα. Αφού σαφώς γνωρίζουμε ότι την τιμή καθόρισε ο πωλητής, ξέρουμε ότι μας κοροϊδεύει ασύστολα.

Από την άλλη πρέπει να υποχρεωθεί η κάθε επιχείρηση να δημοσιεύσει τις τιμές τουλάχιστον σε δύο- τρία διαφορετικά είδη βασικής διατροφής, μαζί με τα σαμπουάν και τις κουβαρίστρες.

Εμείς πρέπει να απορρίπτουμε αυτές τις παραπλανητικές διαφημίσεις που μοιάζουν με προπαγάνδα και να αντιστεκόμαστε επιλέγοντας άλλες επιχειρήσεις και σίγουρα άλλα προϊόντα. Τα φθηνότερα ας τα αγοράζουν οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Σίγουρα απορρίπτοντας τα προϊόντα εκπτώσεων θα βγούμε κερδισμένοι.

Τρεις το λάδι, λοιπόν, τρεις το ξύδι, έξι το λαδόξυδο, έτσι για αυγατίζονται τα κέρδη εκείνων που σε περιόδους δύσκολες, όπως τώρα δεν διστάζουν να ρουφήξουν ότι η κρατική αναλγησία άφησε στις τρύπιες τσέπες των ανθρώπων.

Κωνσταντίνος Τζέκης



Βαθμολόγησε την ΗΧΩ:


Συνολική βαθμολογία:

4.6
4.6 rating
4.6 από 5 αστέρια (βασισμένο σε 741 αξιολογήσεις)
Τέλειο80%
Πολύ καλό10%
Μέτριο2%
Φτωχό1%
Κακό7%

Terra Greca - Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων - Φλώρινα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up